net-freelancer

Blog koji je posvećen svijetu računara i njihovim korisnicima…..

Update Projekta br. 1

Posted by Fikret na 22 Marta, 2007

Da, došlo je vrijeme da podnesem Vama, mojim čitaocima, prvi Izvještaj kako mi ide za rukom ovo spajanje dva računara….

Ovaj post sam mislio i ranije objaviti, ali nisam imao nekog extra napretka, zapravo imao sam nekih problemčića sa povezivanjem. Tako da sam post odgodio sve do danas, tj do onog momenta kad riješim te problemčiće…..

Nego, jedno po jedno. Kada sam dobio dijelove od računara, drugi naziv ne postoji za ono što sam dobio, krenuo sam u akciju. I to akcija zvana “usisivač”. Uspjeo sam iz jednog tog računara izvući približno 2kg prašine. Ali nakon toga računar je počeo lakše “disati” i raditi. Nakon uvodnog čišćenja počeo sam spajati komponente, bio sam iznenađen kad sam na mašini pritisnuo “on button” i kad je mašina zapravo krenula dizati OS i to Windows 98SE….

Ja lično sam mislio da toj mašini nema spasa, mislio sam da je otišla ili matična ili procesor, ali prevario sam se. Malo sam ga “pročačkao” software-ski i vidjeo da ta mašinica uopšte nije loša. Naravno, nije najnovoiji model, ali je upotrebljiv.

Lagano su krenula razmišljanja šta sa tom mašinicom uraditi, kako je iskoristiti. Mislio sam je isprva staviti POS program i prodati pod POS kasom. Ali, onda mi je sinula bolja ideja. Sjetio sam se da imam negdje u svojoj “radioni” svoju staru PIII-ku (na kojoj btw nedostaje hard disk). Računar+računar=ovaj projekt.

Već sam pisao koju sam zamisao imao, odnosno kakva su mi bila razmišljanja za spajanje ova dva računara. Sada je to trebalo da se sprovede u djelo. Nisam bio lijen pa sam počeo sa radom.

Prvi korak mi je bio dizanje sistema. Ideja je bila da dignem WindowsXP s obzirom da sam ga dobro “sažvakao”. Nakon nekih 75 minuta, Windows je bio up i sve je radilo po PS-u. Ali nakon update-a drivera i obaveznog Restart Windows-a, sistem je “bućnuo”. Prvi put, pa i drugi put, treći, četvrti, peti, šesti…..vjerujte da mi je bilo dosadilo dizati jedan te isti sistem toliko puta. Mislim sve je išlo kako treba, ali čim Restart-ujem računar sistema više nema.

Ostavio sam i CD i računar da ohlade preko noći, a mozak sam pustio da i dalje radi i misli šta sistem ruši.

Ujutro stvari su već izgledale drugačije. Vidjeo sam gdje je propust i uspjeo sam od prvi put da instaliram sistem i da ga ustabilim (posebna je priča kako ustabiliti WindowsXP na PI-cu koji radi na 166 MHz). Propust je bio hardware-ske prirode. Jedan jedini kabal (koji je imao oštećenje na sebi) rušio je kompletan sistem ( i btw mene vukao za nos i izvlačio mi živce).

Da mi se ne bi ovo dešavalo i kad spojim oba računara (iako to očekujem), tri dana sam proveo testirajući Windows i njegovu stabilnost sa raznim testovima. Tokom tih testova ponašao je se uzorno i bez (sad već očekivanih) problema je izvršio sve zadatke.

Idući moj korak koji slijedi je fizičko spajanje ta dva računara. Kućište za njih je spremno, sada trebam početi slagati komponente i lagano ih povezivati. To povezivanje ću idući put obrazložiti i opisati. Očekujte detaljan opis spajanja i skicu spajanja ta dva računara.

Komentariši