net-freelancer

Blog koji je posvećen svijetu računara i njihovim korisnicima…..

Files 2 Share ….. How to?

Posted by Fikret na April 5, 2007

Već je malo duže prošlo od mog poslednjeg posta. Iskreno govoreći i krivo mi je zbog toga, ali šta ću posao zahtjeva svoju cijenu. U poslednje vrijeme obaveze mi se sve više i više tovare, ali ne treba se žaliti.

Nego ovako, našao sam nešto korisno na net-u, što bih želio sa Vama podijeliti. Pa da onda počnemo.

U ovom konačno-beskonačnom svijetu html/xtml/css/php/i inih site-ova i usluga koje same nude, naletio sam na site pod nazivom Orbitfiles. Na prvi pogled jednostavna stranica design-a što se tiče (ali neću ovdje ocjenjivati nečiji design, smatram da nisam kompetentan za to). Nego ja ću se pozabaviti s onim što taj site zapravo nudi.

Svi mi smo upoznati sa Rapidshare-om, Shareaza-om, Megaupload-om i drugim sličnim site-ovima. Site-ovima koji nam nude da upload-ujemo svoje file-ove na njihov server i nakon toga dobivamo link sa kojeg možemo pokupiti te iste file-ove. Na ovim site-ovima ograničena je veličina upload-a, kao i vrijeme koje će Vaš file biti postavljen na njihovom serveru, jer se nakon izvjesnog vremena taj file briše.

Upravo takvu, odnosno sličnu uslugu nudi i Orbitfiles. Razlika je u tome, što Vam Orbitfiles daje 6GB prostora na njihovom serveru. Ne, nije greška u tipkanju, stvarno je 6GB prostora.

Da bi ste koristili usluge Orbitfiles-a potrebno je da se registrujete, što traje odprilike nekih 5 minuta (a što Vam uveliko zavisi od brzine konekcije). Nakon toga možete upload-ovati šta god poželite, počev od slika, videa, dokumenata, muzike, textova, te drugih file-ova. Interface je jednostavan i stvarno ne trebate biti stručnjak na području IT-a da biste se koristili ovim servisom. Ovdje bih dao jedan veliki plus za registraciju. Nakon što Vam na Vašu e-mail adresu pošalju upute za registraciju na Orbitfiles.com, imate mogućnost da odaberete da li želite sami unijeti svoje podatke (Ime i prezime, password) ili želite da to Orbitfiles.com obavi za Vas sa već unaprijed pripremljenim password-om za Vas. Još jedan plus bih dao i za njihov FAQ, stvarno su sva pitanja odgovorena i sve nejasnoće manje-više predviđene i već dat odgovor ili upute. Naravno Orbitfiles ima i određena ograničenja.

Dozvoljena veličina upload-a iznosi 100MB, što je dovoljno za neke file-ove, ali ako želite upload-ovati neki kvalitetniji home-made video, onda će Vam to predstaviti mali problem. I to je glavno i osnovno ograničenje.

Nakon upload-a sa Vašeg computer-a na webserver možete te file-ove na principi point-&-click stvarati folder-e, sortirati file-ove po folder-ima, te share-ovati file-ove ili folder-e sa Vašim prijateljima ili milionima neznanim koji surf-aju internet-om.

Orbitfiles nudi i dobru alternativu za backup nekih Vaših file-ova za slučaj “ne-daj-Bože”. Naravno nije baš preporučljivo da Vršite backup Vašeg sistema na Orbitfiles, jer ako Vam sitem “bućne” kako ćete pristupiti tom backup-u?

Skeptičari će postavljati pitanja zašto bi to nekome trebalo, kad u današnje doba postoje USB stick-ovi ili MemoryCard-ice sa velikim kapacitetom. Pa jednostavno, evo uzeću za primjer sebe. Kada me neko zovne na neki servis računara, jeste da ja ponesem svoj USB-SOS stick, ali šta recimo ako ta mašina (koju bi trebao servisirati) nema USB ulaz? Ne možete zamisliti takvu mašinu? Pa posjetite se Pentium 2ca i nekih Pentium 3ca (jer to su mašine koje ja servisiram, proširujem, clock-ujem, itd). Meni će ovaj servis dobro doći. Ili još jedan primjer. Radio sam u jednoj firmi koja ima svoj intranet, a pošto djeluje na području kompletne države, u uredima je imala svoje servere i LAN mrežu. Mi zaposlenici smo dobivali svoj account za pristup serveru koji bi koristili u svom uredu. Ali je postojao jedan mali problemćić. Na računarima smo mogli unositi i obrađivati podatke, a pristup prenosnim medijima (u što ću ubrojati i USB stick-ove, MemoryCard-ice, CD/DVD ROM-ove, diskete…..) bio nam je onemogućen. Za taj pristup smo trebali Admin account (po meni glupo rješenje, ali nisam se ja pitao). Ovaj servis će dobro doći i takvim ljudima. Jer neke stvari mogu odraditi i kod kuće na svom computer-u, upload-ovati i kad dođu na posao sa dva-tri click-a mišom i download-ati te stvari.

Naravno, ako Vam je malo 6GB i 100MB dozvoljenog upload-a, za 20USD možete preći na Zeus plan koji Vam pruža 70GB prostora na serveru i 1GB dozvoljenog upload-a.

Orbitfiles

Naravno, za potrebe ovog članka upload-ovao sam neke slike koje sam nedavno iskoristio prilikom pisanja nekih seminarskih radova i share-ovao ih. Ukoliko želite vidjeti kako to sve izgleda evo link da vidite moje upload-ovane slike, a ovdje je link da se i Vi prijavite na Orbitfiles.com.

Komentariši

 
