net-freelancer

Blog koji je posvećen svijetu računara i njihovim korisnicima…..

Hrpa bezveznjaka…..

Posted by Fikret na Mart 20, 2007

Sinoć sam surf-ao malo po net-u tražeći tu i tamo nešto. Malo materijala za pisanje. Naišao sam na dosta gluposti, doslovice gluposti, ali ipak ova današnja je sve to nadmašila…..

Poznato je da je Google najjača tražilica interneta na svijetu. Šta mislite šta se dogodi, ako bismo npr. tražili pojam “hrpa bezveznjaka”? Saznao sam to na ovom blogu. Svaka čast Blogger me je ostavio bez!komentara.

Google će Vam na prvom mjestu izbaciti službenu stranicu Vlade Republike Hrvatske. Na hrvatskim site-ovima čitam da im to nije novo, te da se slažu sa rezultatom traženja. Ja lično bih povjerovao da je tražilica izbacila službenu stranicu Vlade Bosne i Hercegovine…..ali eto izgleda da se Google-u činilo da je Vlada RH bezveznija od Vlade BiH.

A evo i screenshota za datu pretragu…..

hrpabezveznjaka

Ukoliko ste još sumnjičavi imislite da je ovaj screenshot fotomontaža, evo Vam i link za pretragu ili sami ukucajte pojam da se uvjerite.

Komentariši

 
