net-freelancer

Blog koji je posvećen svijetu računara i njihovim korisnicima…..

Projekat br 1

Posted by Fikret na Mart 16, 2007

Eh da, došlo je vrijeme da objavim i ovaj post. Mislim ja sam našao vremena, da ga objavim. Malo mi je se teško u poslednje vrijeme sastaviti se sa vremenom.

Ovo je prvi projekat koji objavljujem na netu. Tako da slobodno mogu reći da sam još neiskusan u tom pogledu.

Ovako, o čemu se radi?

S obzirom da sam po prirodi (u neku ruku) kreativan, a interesuju me računari, moji projekti će biti uglavnom vezani za tu tematiku, bilo da se radi o hardware-u ili software-u. Ideja za ovaj projekat postoji već duže vremena, što u mojoj glavi, što u glavi mog prijatelja Almira. Ali nam se uvijek nekako omakne da tu ideju sprovedemo i u djelo. Meni je lično ta ideja previše “golicala”, tako da sam odvojio vrijeme (i pokoje resurse) da tu ideju sprovedem u djelo.

Ideja je sljedeća:

Spojiti dva računara, ali ne u LAN mrežu, i da ta dva računara rade sinkronizovano kao jedan. Odnosno da u jednom računaru imamo dva, to jeste u jednom kućištu dvije matične ploče, dva procesora, dvije RAM memorije, dva HDD-a, a da to sve ide preko jednog monitora i da upravljamo s jednom tastaturom i mišom.

Nelogično i ludo, zar ne?

Smatram da ta mogućnost postoji. I smatram da mogu sastaviti takav hardware-ski mod. Znam da je to više nego poteško, ali je to vrijedan izazov. Dvoumim se oko software-a. Da li ću uspjeti to software-ski povezati, da se ništa ne kosi.

Dodatna poteškoća su komponente s kojima raspolažem za ovaj mod. Komponenete su sljedeće:

1. matične ploče – Award P6BX-A+ & No name, sa Intelovim chipset-om

2. procesori – Pentium MMX 166 MHz & Pentium 3 500 MHz

3. HDD drive – oba su No name kapaciteta 2.1 GB i 1.2 GB

4. RAM memorija – EDO RAM 96 MB & SD RAM 128 MB

5. grafička kartica – No name (WINVGA) 32 MB

6. Monitor – Samsung designed for Microsoft Windows95

7. Tastatura i miš su najobičniji

Mnogi bi rekli da je ovo ludost živa, da takva vrsta napora ne vrijedi. Pa, možda ste i u pravu. Ali mene jednostavno zanima da li sam sposoban za to.

Šta ja zapravo s tim želim postići, vjerovatno se pitate. Pošto ja obično na računaru radim više stvari istovremeno, pogotovo recimo radim nešto na design-u site-a ili pravim neki programćić i usput puštam npr nešto da mi se sprži na CD/DVD ili recimo testiram neke svoje programćiće. To mi zauzima previše resursa na računaru koje su mi neophodne, a nadam se da bi sa ovakvim modom mogao rasteretiti neke komponenete, odnosno dva procesora rade bolje i brže nego jedan (što je i zamisao i osnovna ideja DualCore-a). Naravno, slažem se da se ove dvije mašinice iz nekog osrednjeg muzeja neću dobiti supercomputer, ali ako uspijem povezati ova dva računara i ako se oni budu ponašali kako ja očekujem i priželjkujem, zamislite šta bi dobio kad bi spojio npr dva računara sljedećih komponenti:

1. matične ploče – GIGABYTE GA-965P-DQ6

2. procesori – Pentium 4 2.6 GHz ili AMD/Athlon +3000

3. HDD drive – 2 komada kapaciteta po 100 GB pri 7200 rpm

4. RAM memorija – Kingston 2*2 GB

5. Grafička karta – GeForce 7950GT 256 GoldenSample (ništa jače jer nisam extra gamer)

6. Monitor, tastatura i miš gube na značenju.

To je moja zamisao. Spojiti ova dva računara. Po mojim nekim nacrtima to bi izgledalo tako da u računaru imam još jedan računar, što i nije neka velika novost, jer imamo već programe koji prave Virtualne računare unutar samog računara.

U idućem postu pročitajte tehnički izvještaj spajanja, a probat ću i da upload-ujem i skicu spajanja računara, odnosno matičnih ploča i ostalih komponenti, te pročitajte koje sam probleme imao i imam pri izvođenju ovog projekta. Do tada Vas toplo pozdravljam.

2 odgovora to “Projekat br 1”

  1. MasterMind said

    Ubi me, otkad sam pročitala ovo, sve mislim … Ideja je zapravo ultra. Ja imam Pentium4 na 4 giga i 512 mega rama dual keša, pa neka grafička 256 … bla bla. Meni radi sve super, multitasking, obrada videa, po par zahtjevnih aplikacija istovremeno bez frke. Sjedne klinka da igra igricu, nakon pola sata – bam, smrzne grafiku i gotovo. Ja bi jednu kantu ovakvu, plus jednu matičnu s Athlonom i sve riješeno🙂 A jesi lud, a ja još luđa, koju bubu mi ubaciš na brzinu u glavu🙂

  2. Fikret said

    Upravo zbog sličnih i istih problema, ja sam “nadošao” da probam jedno spajanje takve vrste….
    Također imam dovoljno jak računar, ali mi ipak ponekad zafali malkice resursa…..
    Uglavnom lagano napredujem….pa bit ćete svi iznenađeni kad objavim rezultate….

Komentariši

 
