net-freelancer

Blog koji je posvećen svijetu računara i njihovim korisnicima…..

Kupovina vlastite domene……

Posted by Fikret na April 12, 2007

Na početku mog “bloganja” na ovom blogu sam već rekao da mi je jedan od ciljeva da sebi kupim domenu, a samim tim i neki od hosting planova…..

Recimo da je došlo to vrijeme. Nisam nezadovoljan sa dosadašnjim učinkom, postovima i posjetama ovog bloga, ali jednostavno osjećam potrebu te vlastite domene, a i vlastitog parčeta na nekom od servera diljem svijeta. Uostalom, želim da napravim svoj design bloga, da ja u potpunosti odlučujem gdje i šta će doći na blog. Sa ovim template-ima je stvarno teško raditi, jer nema onog template-a kojeg sam ja zamislio, a i da ga ima, vjerovatno bi ga još neko upotrijebio. Jednostavno želim da mi je blog jedinstven (barem po design-u).

Pa dragi prijatelji moji, uskoro ću biti na skraćenoj domeni. Vjerovatno ću nešto ganjati u smislu netfreelancer.com ili .net, ali još razmišljam o nazivu domene, jer kako se kaže, domena se bira samo jedanput. Ne bih želio da se zbog tog imena pokajem za neko vrijeme. Ako imate kakav prijedlog za domenu “pucajte” po komentarima. Možda mi se neki Vaš prijedlog baš svidi…..

Ono što je sigurno je to da ću i dalje nastaviti koristiti WordPress kao svoj bloging tool, jer me je stvarno oduševio svojom jednostavnošću i brzinom korištenja.

& btw nastojim da prevodim WordPress na bosanski jezik, jeste da mi nije baš po “guštu” ali to radim radi popularizacije samog WordPress tool-a, jer kad vidim koja je razlika između WP-a i recimo blogger.ba/.hr (ili drugih blogger tool-a), onda mi moj gušt pređe u drugi plan za dobrobit nas sviju. Pa ako ima još ko zainteresovan za prijevod WP-a neka nam se priključi.

Komentariši

 
