net-freelancer

Blog koji je posvećen svijetu računara i njihovim korisnicima…..

Dobrodošlica….

Posted by Fikret na Mart 15, 2007

Eh da, lagano i ja završavam ovaj prvi izgled stranice….
Naime moram napomenuti da je ovaj design tek beta verzija. Prvo želim da vidim kakve će Vaše reakcije biti na site ovakve vrste, te kako ću Vam ja odgovarati kao webmaster.
S obzirom da sam site zamislio kao jednu vrstu klasičnog site-a ali i dnevnog ili dvodnevnog informisanja Vas čitalaca u smislu napretka u raznim projektima, onda sam odlučio da pokrenem i ovaj blog.
Tokom vremena će se naravno ovo mijenjati, jer sam sebi postavio određene ciljeve koje želim postići sa vođenjem ovog site-a. Neki od tih ciljeva će zavisiti od Vas čitalaca, a neki od mene samog.

Ciljevi koje želim da postignem:
1. minimalno 5 posjeta dnevno,
2. “pitkost” sadržaja od Vas čitalaca,
3. kupovina vlastite domene.

To nisu svi zadati ciljevi, ali da Vas ne smaram dalje (da ne bi bilo odmah na početku da pametujem).
Na ovom bih mjestu još napomenuo (ali to nije neki zadati cilj) da želim da “navedem” svog prijatelja, da pokrene vlastiti site, koji bi se bavio audio-video komponentama, te modovima na kućištima computer-a, jer stvarno ima smisla i talenta za to. Prijatelju……kreni naprijed…..

Nego dosta toga, hajdemo se vratiti zapravo na ono što sam planirao danas post-ati. Danas ili sutra, ne znam kad ću da završim članke, objaviti (btw kako to glupo zvuči objaviti) postavit ću na site uvod u dva projekta na kojima trenutno radim. Pa, navratite.

Komentariši

 
